Condicions de devolució
A la nostra botiga de caixes gastronòmiques, treballem per garantir la satisfacció dels nostres clients. A continuació, detallem les polítiques de devolució específiques aplicables als nostres productes, incloent caixes de productes alimentaris i d'artesania. Atès que molts dels nostres articles són peribles, les condicions estan adaptades a la normativa vigent i a les característiques dels productes.
Cancel·lació de comandes
Les comandes pagades es poden cancel·lar dins d'un termini màxim de 8 hores des del moment del pagament, sempre que la comanda no hagi estat ja processada i preparada per a l'enviament. Un cop superat aquest període, no es permetrà la cancel·lació, ja que els productes poden estar en procés de preparació o enviament.
Modificació de comandes
És possible sol·licitar modificacions importants en la comanda dins del mateix termini de 8 hores després d'haver realitzat el pagament. Per a petites modificacions o ajustos, es pot ampliar aquest termini, depenent de la disponibilitat i la natura del canvi sol·licitat. Contacta amb el nostre equip d'atenció al client per gestionar qualsevol modificació.
Incidències i devolucions
Si els productes no arriben en bones condicions, no corresponen amb el que s'ha demanat o si l'enviament no es realitza dins del termini acordat, és important notificar-ho immediatament. Ens comprometem a oferir la millor solució possible en aquests casos.
Motius de devolució
Les devolucions són acceptades en els següents casos:
- El producte rebut no és el que s'ha acordat en la compra.
- El producte està en mal estat o deteriorat.
- Altres motius justificats segons la normativa vigent.
Requisits per a la devolució
Els productes retornats han de complir amb els següents requisits:
- Han de conservar els sistemes de seguretat i precintes intactes.
- No han d'haver estat manipulats o sotmesos a fonts de calor o condicions inadequades.
- Els productes personalitzats no tenen dret de desistiment.
Termini de devolució
Els clients disposen d'un termini de 14 dies naturals des de la recepció del producte per sol·licitar una devolució. La notificació de devolució s'ha de fer per escrit a través d'un canal que asseguri la recepció de la comunicació.
El termini màxim per retornar la mercaderia és també de 14 dies naturals des de la notificació.
Costos de devolució
En els casos en què la devolució sigui deguda a errors nostres o a productes defectuosos, assumirem els costos d'enviament. Si la devolució és imputable al client (per exemple, per desistiment), aquest haurà d'assumir els costos de devolució, els quals es calcularan segons les característiques de la comanda.
Per a més informació o per gestionar una devolució, contacta amb el nostre servei d'atenció al client.